Sarapan di mana??

>> 03 July, 2009

Yeayyy.
Mana lagi???
Di dalam kereta laaaa.

Keje KL memang menyampah.
Jemmmm di merata tempat tak tentu pasal.

Kadang-kadang...
Sini jem, sana tak jem.
Sana jem, sini tak jem.
Ko memang giler lah KL.

Jadi.
Kadang-kadang...
Apa yang aku buat.
Bekfes dalam kete la.
Sambil-sambil tunggu kete tak bergerak 5 minit.
Baik aku melantak.

Ni sarapan pagi tadi.


Haiii...
Bila la akan berakhir jem kat KL ni.
Tak mungkin kot.
Hmmm..

Tapikan.
Ada kemungkinan team aku nak kena pindah.
Sebab.
Opis yang ada skang tak mampu menampung kapasiti manusia dalam tu.

Ura-ura nak kena pindah ke Cyberjaya.
Yahuuuuuuu!
Kalau la jadi, aku manusia yang paling gumbiraaa.
Selamat tinggal jem di KL.
Lalalala...

Mungkin di sini la opis baru kamek (betul ke kamek?). Level 1? Level 2. Oh sungguh bestnyerr.

Coretan: Harap-harap menjadi kenyataan...

2 komentar:

evyn4ever 4:45 PM  

oh kak jal..welcome to iventQ...:)
sekampung lah kita2 ni :)

jellyna 4:57 PM  

bestnye kalau dpt ke situ, kalau sempat leh tengok evin membesarrrrrr

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP