Seluarku sudah tiada

>> 05 July, 2009

Nak kena carik suar gak nih.
Tinggal satu suar je yang bole dipakai.
Yang lain sume dah tak muat.

Abahsyasya kata pakai je baju kurung yang ada tu.
Ish ish ish.

Kalau pakai baju kurung pegi keje, takpe la lagi.
Kalau nak pegi jenjalan, rewang-rewang?

Abahsyasya kata, takpe, pakai je baju kurung pegi jenjalan, rewang-rewang...
Ape salahnye..

Hishhhh.
Begitu ketidaksanggupanlah aku.

Takkan aku nak pegi Downtown/Uptown yang bukak memalam buta tu dengan berbaju kurung?
Takkan aku nak pegi air terjun dengan berbaju kurung?
Takkan lah kot....??

Aku kena gak carik suar ari ni.
'Si Setan' pon baru start sale.
Bole gak aku rembat seketul.

'Target area'

Akhirnya.
Dapat gak selai suar.
Dan..
Terbeli jugak selai baju.

Not yet 6 months, but soon..

Walaupun dengan tidak berbekalkan membercard ISetan.
Aku redah jer dengan pilih memana suar.
Dengan diskaun yang sememangnya kurang sikit dari membercard holder.

Walaubagaimanapun.
Memang adat ISetan, first day sale memang derang bagi je diskaun rate member itu untuk semua orang.

Jadi.
Walaupun aku bukan member kepada si Setan itu, aku juga merasa rege diskaun 60% & 20% (produk yang terlibat).
Alhamdulillah. Rezeki tu~

*Lepas bayar kat kaunter, aku bole ada perasaan nak patah balik, pegi beli yang lain. Tapi aku tabahkan hati, lantas berlalu pergi keluar dari situ. Giler~

Coretan: Iman kena kuat bile sale...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP