Set Mekap Saya

>> 09 July, 2009

Ini beg mekap.
Kecik jer, tak banyak menda yang ada.
Tapi complete kalau orang nak suh jadi mak andam.

Beg mekap saya.

Ini seme 'ingredients' aku yang ada.
Cukup seme kalau bermekap.
Boleh la tutup kesan-kesan tak diingini di wajah.

Foundation, eyeshadow, eyeliner, blusher, mascara. (Lipstick takde dlm gmbr)

Tapi..
Aku dah lama tak guna menda-menda ni.
Kenapa ek?

Sebab ini ler...

Compact powder aku dah berkecai. Syasya jatuhkan.

Bila ntah nak beli yang baru?

Coretan: Ada je cara nak ngabiskan duit.

4 komentar:

jezz blog vacío..^__^ 3:36 PM  

skuq dh jd trend bler org slalu beli jenama elianto.. ;p

jellyna 9:32 AM  

err, sori dik (adik ke?). akak tak paham 'skuq' tu ape..hehehe

anyway, elianto murah, ada memacam kaler, bole customize lak tu, senang nak pilih kaler yg berkenan je. tu yg ramai orang beli agaknye tu.. :)

jezz blog vacío..^__^ 9:54 AM  

hahaha.. terlalu malas utk menaip.. 'skuq' tu sekarang la kak.. ;-)

jellyna 10:10 AM  

hehe, macey, satu pelajaran baru tuh~ :P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP