Yong Taufu Sup, Taman Tenaga

>> 01 July, 2009

Tengok tajuk pon tau.
Sudah tentu nak pegi makan yongtaufu sup.

Lama gak dah tak pegi Taman Tenaga, Cheras ni.
Sejak neneksyasya dah pencen.
Dah tak singgah dah umah Flat Sri Johor Cheras itu.

Kedai yongtaufu tu yg ada meja lapik merah tu.

Sikit je aku amik. Ada 2 jenis kuah penambah perisa.

Tu belakang Syasya tu kedainye.

Syasya pun hantu sup macam mama dia gak.

Tapikan.
Dah lama tak makan yongtaufu sup ni.
Rasa sup dia macam banyak bebeno letak serbuk perisa.
Dulu makan macam sedap jer.
Ke dulu tekak aku yang tah pape?
Entah.

Jadi.
Mungkin ini kali terakhir la kot aku makan yongtaufu sup kedai ni.
Hmm...

Oh lupe.
Sambil tu sempat rembat seketul DVD.
Terminator Salvation.
Uhuks.

DVD pirate pon jadi ler..

Coretan: Harap maaf. Gambar memang tak cantik di waktu malam.

1 komentar:

Jajadomaq 2:24 PM  

Tak pernah mkn yong tau fu sup..... nak kena try gak ni

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP