Dapur gas idaman?

>> 30 August, 2009

Hah? Ape?
Abahsyasya nak belikan dapur gas baru?
Lalala.
Best nyer...

Kalau boleh aku nak dapur gas macam ni.
Boleh sekalikan dengan kitchen cabinet aku.
Sekali lak dengan oven...




Cuba kira berapa tombol dapur gas ni?

Boleh la aku masak macam-macam.
(Macam la skang tak boleh masak macam-macam kan?)
Alasan...


Tungku masak yang ada 5. Boleh masak 5 menu sekaligus?

Tempat pembakar yang bertingkat-tingkat? Syurganye...

Yeahh!
Dapur gas di atas merupakan Elba Profesional Range Cooker.

Bestnya kalau dapur aku ada dapur gas macam ni.
Tetapi.
Malangnye aku hanya berangan-angan.
Seperti selalu~

Bile masa daa abahsyasya kata nak belikan dapur gas baru.
Kwang kwang kwang.

Coretan: Best ape berangan...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP