The Flybaits

>> 27 August, 2009

Dan tiba-tiba.
Teringat lak kumpulan penyanyi zaman dulu yang aku suka ni.

Dulu.
Ada sorang hausmate suka Flybaits.
Aku pon tompang dengar kalau naik kete ngan dia.

Asik dengar dia bukak kaset (time tu kaset, takde duit sangat nak beli CD).
Ye ler. Belajar lagi mehhh.

Lama-lama dengar.
Asik-asik dengar
Aku plak yang tersuka.

Aku pon beli la kaset The Flybaits seketul.
Ntah mana ntah kaset tu skang.
Dulu aku letak dalam kete abah aku (atuksyasya).
Boleh dengar dalam kete.

Ni la album The Flybaits yang ku beli dulu...

Lagu glamer The Flybaits - Kenangan Lalu.
Yang Ferhad nyanyi semula tu.
Tapi.
Aku tak minat lagu tu.
Aku minat lagu Maafkanlah Kesalahanku.


Sile abaikan video klip yang cam tak best langsung ni. Dengar lagu jer.

Ala.
Mana pegi kaset Flybaits aku ek?
Memori nih.

Memang leh donlod kat internet.
Tapi memori tu.
Memori membeli kaset.
Ish ish.

Coretan: Mana pegi ek kaset itu?

1 komentar:

jijah 8:21 AM  

ko ni suka je mengimbau kenangan lalu, tapi kan jal, aku masih terngiang-ngiang lagi lagu polka dot bikini, alamak bulan pose!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP