Jalan-jalan di The Mines

>> 14 August, 2009

Aritu.
Atuk, nenek & pakcik datang umah Syasya.

Pakcik memang nak datang.
Anto anak patung Wonderpets untuk Syasya.
Pakcik pon ajak gak nenek atuk datang sekali.

Pastu.
Pakcik ajak pegi The Mines.
Dia nak tengok Crocs Outlet yang asik diciterkan dek mama itu.
Atuk nenek pon nak tengok jugak.

Pakcik Syasya tak beli pon Crocs.
Ceh. Sekadar tengok-tengok jer.
Nak sevey katanye.
(Ele, nak bwk awek la tu dtg sini, macam tatau)

Lepas tengok Crocs.
Kitaorg jenjalan kat The Mines.
Derang seme first time jenjalan kat Mines.
(Ek? Tak sedar lak aku, tak penah bwk derang pegi Mines?)



Bile nak siap bangunan belakang tu ek. Terbengkalai lama dah tu.

Ni je la gambar atuk, nenek, pakcik jalan kat The Mines. Ni je.

Atuk begitu kagum melihat ikan-ikan keli Afrika yang sebesar Syasya dalam air tu.
Kagum dengan kebesarannye.
Menguak-nguak mulut time orang bagi makan.

Eiii.
Aku memang geli tengok mulut ikan tu terkuak-kuak.
Menggelikan sungguh.
Not my feberet fish.
Ikan gapi kat umah aku lagi kiut. (Oopss, ikan gapi kat umah dah takde...)

Pas jalan-jalan.
Mereka singgah umah jap.
Pastu mereka pon pulang ke Klang.

Coretan: Lupe lak amik gambar time ni. Ape aku buat ntah time tu.

3 komentar:

jai.jezz ^.~ 10:10 AM  

kat dalam the mines tu dah tak sebest dulu waktu mula2x pelancaran the mines.. yang best pon umah salji jerk..

jellyna 10:23 AM  

jezz:
eh taklah. skang lagi best berbanding dulu. skang dah exclusive kedai-kedai kat dalam dia.
dulu banyak kedai-kedai cine chokiaa jer, skang dah banyak kedai-kedai ada kelasss gitu~

Real Woman 11:32 AM  

eh i pun tak pernah pergi the mines la!! nak kena pergi ni!! bot yg masuk dlm mall tu pun tak pernah merasa lagi.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP