Jelly untuk Syasya

>> 04 August, 2009

Oleh kerana Syasya sangat suka makan jelly.
Dan jelly yang ada kat pasaran Syasya tak bole makan.
Sebab nanti Syasya semput.

Maka.
Mama pun buat la sendiri jelly untuk Syasya.

Ye.
Mama memang perlu pandai buat jelly sebab mama ialah JellyNa.
Lalala.

Syasya request jelly macam-macam kaler. Ok beresss!

Base jelly Syasya nak kaler pink. Ok beresss jugak!

Syasya nak rasa sikit yang lebih-lebih tu.

Tadaaa! Dah siap jelly kalerful Syasya.
Sile makan sampai buntang yek Syasya.



Ok.
Syasya tak payah nak mintak-mintak jelly yang kat pasaraya lagi.
Kat umah Syasya pon dah melambak jelly ye.

Coretan: Syasya nak makan ape lagi?

8 komentar:

Mak Ton 9:22 AM  

wow!!!!
sgt berseri2 jelly dr pn jellyna kan....
sedap juer nmpk...

anim,  9:53 AM  

jal..nak minta resepi jelly ko tuh..cam sedap ler aku tgk...terliur rasanya nih...

jellyna 10:02 AM  

maton:
yeszaa, seri itu penting, first impression, ehehehe, ala rasa cam jelly lengkong biasa jer hehehe

anim:
ala nim, aku wat jelly biasa je ni, warna-warni tu je yg nampak mcm sedap, rasa mcm lengkong mak-mak kita wat tu jer.tp aku letak sikit la perisa oren, so ada bau-bau oren la... malu lak nak bg resepi, sebab mcm tibai-tibai jer. ekekeke

jijah 1:27 PM  

apa maksud ko syasya takleh makan jelly di pasaran? so, sebagai ganti, ko guna jelly yg macam mana?

jap..aku terai nak paham

syasya takleh makan jelly ready to eat, tapi, dia leh makan kalau agar-agar yang dibuat dirumah, guna agar-agar stripe. atau pun halagel. camtu ker jal?? :)

anim,  4:09 PM  

apa beza guna halagel ngan agar² stripe tuh?

n apa beza lengkung ngan jelly sbnrnya?

adakah lengkung dibuat guna agar² n jelly dibuat menggunakan serbuk jelly cam halagel tuh?

aisey...aku konpius ler plak ni..tlg jwb sesapa yg tau

jellyna 4:56 PM  

jijah:
betul la tuh jijah.

anim:
aku pon taktau halagel tu camne.
lengkong ngan jelly cam same je aku rasa. tinggal satu nama kampong, satu lagi nama bandar, akakaka

jijah 12:54 PM  

lengkong keras sikit, jelly, cam goyang-goyang, hahahhah, mende la aku taip ni

jellyna 1:13 PM  

jijah:
jelly = aku. aku kah yang goyang-goyang? ahahahha, lawaks lak.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP