Jellyna's Nasi Ayam

>> 27 August, 2009

Petang semalam tiba-tiba rasa nak makan nasi ayam buat sendiri.
Konon-konon sedap la konon kan nasi ayam buat sendiri tu.

Ala.
Kalau beli kat param pon lom tentu sedap.
Yang meniaga pon kekadang orang-orang yang baru mula nak meniaga.
Ntah pandai masak, ntah tidak.
Pastu nak jual gak.

Maka.
Baik laa aku masak sendiri.
Tak sedap pon takpe.
Tak rugi duit beli.

Dan.
Aku pon masak...

Motif pinggan mangkuk pelbagai jenis?
Rembat memana pinggan yang ada jer. Huhu.



Cehhh, siap buat nasi style cenggini. Nak masuk dlm blog la katakan. Haha. Poyos.

Ok.
Dah kenyang.
Sahur pon makan la nasik ayam ni jugak ye.

Esok.
Nak masak ape pulak?
Ala..Menci nak pk.

Coretan: Kadang-kadang rajin, kadang-kadang malas.

3 komentar:

zulfarina zulkeple 2:43 PM  

Nasi ayam satu ha hehehehh tiap2 ari dok pkir nk msak apa kan menci btul..


klaka la ayat hang tu motif pinggan mangkuk pelbagai jenis..ala kita2 ajer yg nk mkn letak aje pinggan apa2 pon bukannye nk serve kat hotel pun hehheheh

rohamia 4:18 PM  

wahh mcm mkn kat kedai la...siap nasi acuan mangkuk...ekekek....bile nak rase ko msk nasi ayam...lalalala

:: || Mrs. Izwan || :: 7:09 AM  

waaaaaaaaaaaaa sedappppp!!! adoi setiap kali tgk makanan , setiap kali tu la nak buat semua...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP