Jubah CT, Jubah Ekin, Jubah Hajaba

>> 14 August, 2009

Best betul jadi artis.
Asal cantik jer dia pakai, orang mesti berebut-rebut nak beli.

Tahun ni ingat nak pakai jubah saje di hari raye.
Tahun ni tak bole nak pakai baju kebaya ke, hape ke.

Baju CT ni bukan jubah, tp style lengan belon itu telah diadaptasikan dalam jubah. Cantik!

Ini dikatakan jubah ala Ekin Mawi. Ok gak.

Tapi kan.
Aku rasa aku macam suka gak jubah-jubah Hajaba.
Ingat nanti nak pegi skodeng la Hajaba kat Bangi tu.

Ni alamat Hajaba kat Bangi:
No.D27 (Ground Floor) & D27-1 (First Floor), Jalan Medan PB 3A, Seksyen 9, Pusat Bandar Baru Bangi, Selangor.


Ni jubah Hajaba. Waduh! Oren?
Kata tahun ni nak tema oren. Harus ku cari ini nanti.


Eh.
Cun gak kan jubah CT kaler itam ni.
Tetap lengan belon.
Tapi kecik sket la belon dia tu.
Nice.
CT, kalau pakai tudung tu elok-elok sket musti lagi cun.
Takpon, ko bukak je la tudung ko tu~ Itsokei. Aku tak marah dah..



Coretan: Tetibe tak sabar nak beli baju raye lak.

4 komentar:

jai.jezz ^.~ 11:53 AM  

ntah siti ni.. kalau pakai tudung tu elok2x kan cantik.. nyampah plak ngan siti nih.

Anonymous,  2:45 AM  

kata dah hajjah, tapi jambul terkeluar... apa citer tu? ehehehe

Anonymous,  10:19 AM  

jal,

bape harga jubah ekin tu.aku tgk ac disini, mmg cun jubah ekin pakai tu..

-awin

Anonymous,  1:31 PM  

bukankah jubah tu tak sepatutnya nampak bentuk badan? kain pun tak boleh tipis sgt or lembut sgt sampai melekat kat badan... dah nampak segalanya.....
tudung jgn cakap lagi la... tudung tu kan bukan tutup jambul aje... mesti dilabuhkan hingga tutup dada.... trend.. trend jugk.. tapi aurat tetap aurat....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP