Layang-layang sekali lagi

>> 12 August, 2009

Masa jenjalan ari tu.
Kitaorg terjumpa lelayang cantik kat JJ.
Lalu abahsyasya membeli lelayang tersebut.
Dengan alasan, biar ramai-ramai main lelayang.

Abah main lelayang...
Syasya main lelayang...
Mama? Mama malas.
Mama tengok aje la.

Macam-macam ado. Ikan ada, burung antu ada, ape ntah lagi. Last-last amik dragonfly.

Petang tu.
Semasa Syasya sebok tolong mama wat brownies.
Abah curik Syasya nak pegi main lelayang.
Ciss.

Abah ajak main lelayang kat padang belakang umah lak.
Jadi.
Kuar ikut jalan belakang jer.

Belakang umah, shortcut nak pegi padang.

Dan mereka pon berjalan bersama-sama...

untuk menerbangkan 2 lelayang itu~

Aku perhatikan derang.
Lama gak abah terai nak terbangkan lelayang dragonfly tu.
Tapi cam tak bole nak terbang.

Pehtu.
Aku tengok derang dah takde kat padang tu.
Rupanye.
Derang tukar padang.
Pegi main kat padang depan lak.

Maka.
Aku pun makan brownies yang hot from the oven...

Coretan: Pasni tak bole jenjalan. Dok umah jer. H1N1 makin serius.

2 komentar:

jai.jezz ^.~ 10:13 AM  

rajinnyerr bawa anak jejalan main lelayang kan.. bukan senang nak tgk suami yg rajin bawa anak bermain..

jellyna 10:27 AM  

jezz:
anaknye tu takde la nak main sangat. bukan dia geti pon. bapak nye yang lelebey nak main sebenarnya tu.. hak hak hak

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP