Lembab!

>> 07 August, 2009

Okeh.
Aku tertekan.
Aku tak tau ape yang lembab ni.

Komputer aku kah?
Internet line aku kah?
Modem aku kah?

Atau...
Ketiga-tiga yang di atas tu memang dasar lembab?
Sebab ni jugak la aku tak dapat apdet blog.

Ish. Benci la macam ni.
Dekat sejam aku try upload seketul gambar.
Gambar tak jugak berjaya di upload.

Dari aku tak ngantuk.
Sampai aku dah ngantuk.
Hishhh.

Coretan: Rasa mcm nak antuk kepala kat dinding. Tapi aku ke yang salah?

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP