McDonald McValue Lunch

>> 10 August, 2009

Satu hari di McDonald, JJ Maluri...

3 orang manusia yang dah lapar.
Keluar dari umah sepagi oren.
Mama pula langsung tidak menyediakan bekfes.
Tak sempat (alasan).

Jam 11.30 pagi.
Perut sudah merasa lapar.
Lantas.
Segera kami ke McD.
Untuk mengisi perut yang nan berkeroncong itu...

Yang ditunggu.

Namun.
Baru terperasan.
Pukul 12 baru ada Mcd McValue Lunch.
Terus.
Kensel beratur, sanggup tunggu 1/2 jam lagi.
Biar dapat makan McD murah.
Bley ek camtu?
Ahaks.
Duit aku. Sekati aku la.

Abah Mithali

Sementara tunggu 1/2 jam lagi tu.
Syasya pun layan Sand Art buat kali keduanye...
Nun di tepi McD.
Sambil menantikan jarum jam menunjukkan pukul doblas tengahari.

Nampak kan brader McD tengah tukar iklan?

Sambil-sambil menunggu Syasya siapkan Sand Art.
Mama sentiasa menyekodeng McD di depan mata.
Okeh.
Mama dah nampak brader McD tengah panjat nak tuko iklan McValue Lunch.
Jap lagi kita bole makan.
Yeay!

Sebaik abahsyasya pantess. Tengok berapa punye panjang beratur.
Abahsyasya depan sekali, ockeyyy! Akaka.


Kemudian.
Tepat jam doblas tengahari.
Mama suh abah pegi beratur cepat.
Sementara mama & Syasya abiskan Sand Art Syasya tu...

Dapatla makan Mcd McValue Lunch akhirnya.
Sekian.

Coretan: Lalalala....

4 komentar:

Mak Ton 11:10 AM  

ekekek...
kelakar la..
sanggup tunggu lagik setengah jam tuh...
"duit aku suke aku la"....

jellyna 4:38 PM  

maton:
kan? duit aku, suka ati la. lalala.

abahsyasya 5:10 PM  

uik? Bukan duit "aku" ke yg membayarnya itu hari..

jellyna 5:36 PM  

akakaka, oopss, silap, duit abahsyasya duitku juaaa

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP