Mencari Pasu

>> 10 August, 2009

Wah wah wah.
Aku nak tanam bunge ke?
Siap sevey ke kedai-kedai pasu bagai?

Ehh.
Tadek la.
Tanam munge tu memang teringin.
Tapi.
Lom sampai seru.
Sian nanti pokok mampusss.

Nama nursery munge ni - Flora Eksotik.

Perkarangan Flora Eksotik.
(Lately Syasya amik gambar cam tah pape. Bosan ek Syasya?
)

Ekceli.
Aku sevey pasu sebab nak letak dalam umah.
Kengkonon kan dah nak raye.
Astaga.
Pose pon belom, ko sebok pasal nak raye ye?

Jenis camni jer yang ado?

Ala.
Saje sevey je.
Sape kata nak beli?

Malangnye.
Tadek lak jenis pasu yang dicarik-carik kat kedai ni.
Ingatkan kedai ni hebat.
Tapi tadek pon pasu yang aku nak.
Tak best lah.

Banyak gak pokok munge, tapi tadek la banyak sangat.

Ada gak kolam ikan kap. Ada ikan kap besar kat sini.
Syasya tak eran sangat.


Yesss, sebaik takde pasu mama tu!

Hmmm...
Mana lagi ek ada kedai munge dedekat Kajang ni?
Yang jual banyakkk jenis pasu?

Coretan: Berangan memang dah jadi habit.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP