Oggy and the Cockroaches

>> 26 August, 2009


Dulu kan masa lom kawen lagi, aku suka tengok citer katun ni.
Masa aku tengok cite katun ni, aku tengok kat TV3.
Memang tiap-tiap minggu ari Sabtu Ahad pagi, aku layan citer katun ni.
Cam best la katun ni.

Skang ni aku tengok kat Cenel citer katun Syasya jer.
Tak ingat lak cenel mana, antara Nickelodeon atau Disney la kot?
Nasib-nasib je dapat tengok.
Syasya kan konker telibisen.

Citer dia pasal...
Oggy = Kucing yang dikacau & 3 Cockroaches = 3 ekor lipas bongok yang pengacau.

Kucing ijau = Jack (kazen Oggy), Kucing biru = Oggy (watak utama)
Lipas kepala ijau = Marky,
Lipas kepala pepel = Joey & Lipas kepala oren = Dee Dee


Tapi biasalah.
Kadang-kadang yang kena kacau pon bole jadi pengacau jugak.
Nasib-nasib la kan.

Ok.
Nak layan Oggy jap.
Sesape nak join, jom la~



Coretan: Dah tua-tua pon tak semestinya takleh layan katun. Hehe.

3 komentar:

zulfarina zulkeple 9:16 AM  

hahahah aku suke jgk oggy ni tapi kdg2 lawaknye over skit

jellyna 2:05 PM  

best, lawak over tapi best, hehehe, tak sesuai utk bebudak sebenarnya katun ni

zulfarina zulkeple 10:24 AM  

itu ler aku rsa mmg tak ssuai tuk bdk2 jgk sbb kdg2 mcm ganas kan sponge bob pon sama gak aku tgk ganas mlmpau kdg2 tu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP