Pelapik tandas?

>> 10 August, 2009

Masa pegi jenjalan, cuci mata.
Layan Syasya ape yang dia nak.
Tetibe ternampak satu menda ni.

Uik?
Pelapik mangkuk tandas?

Ade ek menda ni dijual.
Aku baru jumpa. Bley?


Eii.
Bagus la.

Selama ni.
Kalau aku pegi tandas awam yang hanya ada tandas duduk jer.
Aku lapik dengan tisu atas mangkuk tandas tu.
Itupun kalau tandas tu memang ada pencuci tandas yang sentiasa duk tunggu nak cuci toilet tu.

Kalau tandas awam yang 'horror'.
Aku memang terus tak jadi nak membuang.
Hilang selera aku.
Sanggup tahan sampai jumpa tempat lain yang ada tandas bersih.

Jadi.
Bestla ada pelapik ni.
Bersih sikit.

Pehtu.
Untuk orang-orang yang suka panjat mangkuk tandas tu.
Haa.
Memang ler korang orang yang selayaknye beli menda ni.
Takde la mangkuk tandas yang orang lain nak pakai tu ada tapak kasut.
Takde la b****t korang luka sebab mangkuk tandas tu pecah nak menampung berat korang tu.

Terima kasih.

Coretan: Orang yang tak lekat umah kena ada menda ni dalam henbag.

3 komentar:

Real Woman 1:32 PM  

jellyna, i pun sama dgn u...kalau tandas kotor sanggup tangguh hajat sampai balik rumah!! hahaha. eh dulu i pernah jumpa pelapik tandas ni kat dlm tandas jusco midvaley..diorang siap provide benda ni suruh kita lapik..

jellyna 4:33 PM  

bagusnye jj midvaley tu, tp apesal i pegi tak penah lak dapat, pilih orang ke jj midvaley nih, ekekke.
tapi memang patut sume toilet awam provide menda ni la, hygiene sket kan?

:: || Mrs. Izwan || :: 2:05 PM  

wow bagosnyaaaa benda alah ni! tak penah jumpa lak. harus carik ni *adoi la semu benda ai tengok, semua ai nak* selama ni , saya sanggop tahan, balik umah kalu nak shi shi. tak sanggop nak shi shi kat tandas awam, kecuali tandas klcc rm2 tuh. mau kena batu karang kalu cam nih..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP