The Adventures of Gracie Lou

>> 30 September, 2009

Pada satu hari.
Masa sopping baju raya Syasya kat Metrojaya, Midvalley.
Masa abahsyasya beratur nak membayar di kaunter.

Kelihatan Syasya ternganga menonton telibisen di tepi kaunter itu.
Kelihatan berdiri bersama-sama Syasya ialah sebuah patung.

Eh? Bukan patung.
Tetapi.
Manusia rupa-rupanya...

Syasya, tutup mulut tu. Masuk lalat kang.

Memang macam patung la anak omputih ni.
Dah la berdiri tegak tengok telibisen sama cam Syasya.
Tak bergerak.
Memang macam patung.

Syasya & anak patung omputih


Budak 2 orang ni tengah tengok lagu dari Gracie Lou.
Seme lagu-lagu feberet Syasya.
Feberet semua budak-budak kecik sebaya Syasya kot.
Feberet anak omputih tu juga.

Ok.
Memang penah tengok video lagu ni kat Astro rancangan kekanak tu.
Kartun macam South Park.
Tapi.
Untuk kanak-kanak.

Oleh kerana Syasya memang suka sangat nak nyanyi.
Maka.
Mama pon belikan Syasya seketul.

Dia ada 2 VCD. Lenkali kita beli yang lagi satu.


Ni salah satu lagu dalam collection Gracie Lou.
Tapi Syasya takde yang ini. Syasya beli yang lagi satu.



Dan.
Bermulalah episod Syasya menonton VCD.
PAGI PETANG SIANG MALAM.

Coretan: Asik-asik suh bukak CD.

3 komentar:

alia 9:03 AM  

jal...mesti syasha yg konker tv tu kan...hehehe

jellyna 2:38 PM  

alia - sighs~

Soulie 10:47 PM  

serious mmg cam patong anak omputih tuh!hehe comel jer dua2 ternganga nengok katun

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP