Alamanda - Terjah Raya 2

>> 14 September, 2009

Ok.
Dah dapat baju raya aku.
Boleh teruskan dengan mencari baju raya abahsyasya.
Dan.
Syasya juga.

Cepat! Cepat!
Lagi bape hari nak raya nih.

Kita terjah Alamanda plak.

Ni bukan pertama kali pegi.
Minggu lepas penah pegi.
Tapi.
Sebab pegi malam, macam la banyakkk sangat masa nak memilihkan?

Maka.
Ini dikira sambungan daripada hari tu la.

Sementara aku sibuk carik kasut raya murah-murah.
Abahsyasya dengan Syasya pegi sevey baju melayu biru.

Abahsyasya kata dia jumpa kaler biru yang sesuwaii ngan baju mama.
Ok. Kejap ye.
Tunggu I pilih kasut...

Dan.
Pilih handbag jugak.
Ooopss... Macam murah lak henbag biru itu.
Sesuai dipakai di hari raya.
Lalalala.
Saya beli ye~

Last-last kat sini abahsyasya jumpa baju melayu biru teluk belanga.

Dan ini untuk atuksyasya...

Ok.
Abahsyasya dah dapat baju melayu.
Mari kita cari Syasya punya baju kurung lak.

Kat Alamanda.
Baju kurung untuk Syasya harga macam haram.
Harga melampau-lampau tak logik giler terpengsan.
Tak sesuai betul harga dia.
Tak logik harga baju budak kecik mencecah ratusan ringgit.
Gile ke ape hah?

Tolong sikit ek.
Aku memang tengah desperate nih.
Tapi aku bukan bodoh ok?

Jadi.
Dah dapat baju raya abahsyasya kaler biru.
Pasni kita cari baju Syasya lak.

Cepattttt!
Egegeegge.

Coretan: Menuju ke destinasi, yeay yeay!

2 komentar:

Mak Ton 12:34 PM  

ko nih mmg betul sopping last minit nih....
xpe xpe... asal duit ade xpe.. beli ajer... hiks

jellyna 1:30 PM  

tu la maton, mmg gile last minit tak hengat punya nih

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP