Jibbitz stoberi saya

>> 04 September, 2009

Ye.
Memang best ada kasut lobang-lobang macam ni.
Bila terasa jemu.
Kita leh tambah elemen supaya kurang sket rasa jemu kat dia.

Jadi.
Saya telah membeli seketul Jibbitz untuk mengelakkan saya dari merasa jemu dengan MaryJane Silver ini.
Silap.
Bukan saya tetapi abahsyasya yang belikan.
Untuk saya.

Seketul stoberi yang sedang tersenyum menghiasi kasut lobang-lobangku.


Seketul Jibbitz = RM8.90.
10 ketul Jibbitz = RM8.90 x 10 = RM89

Ape?
Tambah sikit dapat beli Crocs lagi seketul?
Kalau kat outlet, lagi la dapat beli.
Haha.
Lupakan aje 10 ketul Jibbitz tu ek.

Banyak-banyak pon tak lawa.
Elok la seketul 2 jer.
2?
Nak beli lagi la tu~
Lalalala.

Pastukan.
Ada sorang orang tu.
Terrrr beli sepasang Crocs baru untuk dirinya.

Oh tidak.
Abahsyasya tewas akhirnya...

Kasut raya a.k.a kasut kerja kata nya~
Ku akui memang cun.


Ok.
Tak payah baju raya baru ye abahsyasya.
Pakai jer kasut BARU tu ngan baju raya lama.

Coretan: Kasut raya aku? Kasut raya Syasya?

3 komentar:

Mak Ton 9:02 AM  

crocs pun ade design cenigini ek utk lelaki..
hiks..
sungguh xtau la..

jijah 3:33 PM  

biarlah raya ni aku takde kasut, akan tetapi raya keempat nanti aku akan pegi serang crocs outlet, hehhe

kumpul duit raya anak2, kita beli crocs. (ada ka patut)

Soulie 4:04 PM  

skang kan banyak jibbitz murah. 3 bijik RM10. kalo nak 10 bijik idokler nak sama rege ngan satu crocs hahaha! pengsannn!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP