Liplap Liplap Hari Raya

>> 09 September, 2009

Dah dekat 20 hari dah umat Islam berpuasa.
Dah terasa dah bahang-bahang nak raya dah ni.
Kitaorang ada gak kena tempias sikit-sikit (sikit jer?) bahang raya tu.

Sedang berjalan-jalan sopping barang umah.
Diulang.
Barang umah jer, bukan sopping raya.
Ternampak lak berkotak-kotak lampu liplap.

Tiba-tiba.
Terasa nak beli.

Sebabkan.
Nampak rumah jiran-jiran ada yang gantung lampu liplap.
Cam semakin terasa pulak semangat raya nih.

Nak beli jugak lah lampu liplap itu.

Dan.
Setelah membeli.
Malam tu jugak, abahsyasya menggantung lampu liplap itu...

Semangat nak raya nampak? Hehehe.

Gambar di atas macam nak gantung atas pintu.
Ooo.
Tak jadi rupanye.
Gantung kat depan sikit lampu liplap itu.

Liplap liplap hari raya

Wahhh..
Tetibe terasa nak raya~

Coretan: Orang sebelah tengah pasang tiles kat lantai car porch. Hehehe.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP