Restoran Cerana

>> 10 September, 2009

Yeay! Akhirnya.
Merasa jugak makan kat Cerana.
Asik-asik dengar ngan baca orang cerita jer pasal makan kat Cerana.

Dan.
Kitaorang pon mengorder...
Dan.
Menunggu...

Sabar ye encik.

Ada air terjun buatan sendiri.
Konon-konon makan tepi air terjun la ni.
Ok la.
Menarik la jugak.
Sesuai la nak bawak orang spesel-spesel makan sini.

Syasya dah ngantuk time ni. Sebaik Syasya tak menggedik.
Dapat la mama makan dengan aman damai.


Tidak berapa lama kemudian.
Makanan pon sampai.

Menu yang diorder:
  1. Ketam Masak Sambal
  2. Udang Butter
  3. Sotong Goreng Tepung
  4. Ikan Bawal Bakar
  5. Asparagus Goreng Belacan
  6. Sup Ekor (ape ke nama ntah, tak hingat).
  7. Nasi putih 3 pinggan
  8. Air laici suam
  9. Air tembikai
  10. Air fresh oren

Ok. Ni jer gambar terbaik dapat aku snap. Yang lain sume lagi cam tah pape.

Apa?
Ni menu untuk 2 orang makan ke?
Gile banyak sampai penuh meja?
Manusia yang nak makan 2 orang jer...

Akaka.
Malu gak ngan orang meja sebelah.
Derang datang 4 orang.
Tapi tadek pon penuh meja.
Sorang makan sepinggan jer.
Lalalala...

Ala.
First time makan kan.
Saje nak try rasa sume.

Secara keseluruhannya.
Masakannya boleh tahan.
Bukan rasa macam makanan kedai Thai.
Terasa macam makan kat Muara Ikan Bakar Port Klang pon ada gak.

Ok la.
Bole datang lagi.
Nanti-nanti.

Coretan: Susah nak parking kat sini.

2 komentar:

Real Woman 2:50 PM  

best kan food kat cerana..i dah makan lama jugak la. tapi restoran dia mcm tersorok kan..susah gak nak mencarik!

jellyna 7:56 AM  

kak real,
best walaupun mahal sket dari kedai-kedai biasa. mmg tersorok, parking susah giler

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP