35 minggu

>> 19 October, 2009

Wah. Bestnye.
Tak sabar tunggu minggu ke 40.
Tak sabar tunggu nak cuti panjang.

Wah. Bestnye.
Takde la penat drive hari-hari pegi KL.
Takde la penat mengadap jem hari-hari kat KL.

Wah. Bestnye.
Pasni tambah lagi sorang member dalam kuarga.
Pasni Syasya dah ada kawan nak main sama-sama.

.....................

Longgokan baju Syasya yang masih ok sangat~

Operasi mengumbah semula baju lama Syasya pun dilakukan sekali lagi.
Kali ini dengan penuh ketekunan.
Hari tu mengumbah ala-ala hangat taik ayam jer.
Kali ni kita kumbah betul-betul.

*Mengumbah/Kumbah = Selongkar (taktau la orang lain guna ke tak perkataan ni. Aku guna)

Hmmm...
Ada gak yang boleh dipakai.
Ada gak yang tak boleh dipakai.

Mana yang tak boleh dipakai tu.
Campakkan jer la yek.

Ok.
Pasni dah kumpul.
Operasi membasuh plak nanti.

Sekian.

Coretan: Ada lagi yang tak beli lagi nih.

2 komentar:

kbib,  6:14 PM  

memang girl jugak ke Jal?..recycle baju syasya tuh..ke akak je ketinggalan..ehhehehe

jellyna 2:25 PM  

a'ah kak bib, insya-allah girl la jugak kot~

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP