Plow & Harvest, Harvest & Plow

>> 15 October, 2009

Abis jer semua riben aku dapat nanti.
Aku benti la main menda ni.

Agak-agak.
Bila tu yek?
Lagi cepat lagi bagus.

Yang ni paling banyak lagi lom dapat.

Lagi 3 reben.

Seme dah dapat.


Tetibe teringat masa zaman belajar dulu.
Satu rumah stay up.
Semata-mata nak lawan ranking masing-masing.
Giler la korang.

Masih ingatkah lagi korang?
Nana? Jijah? Ida? Awe?
Ingatkah korang?

Coretan: Jangan mula.

6 komentar:

sya07 2:11 PM  

kat mana nak dapat game ni...bes ke main dier??ni nak menerai gak ni...huhu

jellyna 2:29 PM  

sya, bahye sya kalau sya dah terjebak, jenis-jenis orang giler game mcm sya adalah bahye utk kesihatan, akakaka, ini adalah game fesbuk.
cepat la sya, meh jadi i nyer neber - sorang je lagi ni utk mendapat reben biru itusss, lalala

catz 5:33 PM  

lalu gak korang ngadap menda tu ek hehehe ... kat opis ni pon dah kena demam tu (excluding me) hehehhe

Soulie 3:00 AM  

aku paling tensen ribbon cream of the crop ngan zoologist. senak rasanyer nak abeskan!

skang ada ribbon baru plak kan?...crop whisperer. haihhh!saja jer tak bagi stop

jellyna 2:51 PM  

kak ain,
ishhh, memang lalu sangat, sehari tak tengok rindu rasanya, huhuhu

soul,
bongokkan? tambah reben baru, abis bila aku nak benti main? bongok laa

Jogger 11:44 AM  

huhuhuh nasib baik aku x terjebak lg dlm fesbuk, walaupun ramai yg ajak

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP