Farhad's Fan Page

>> 31 October, 2009

Hari Khamis lepas.
Sorang member sages untuk menjadi Fan dia dalam fesbuk.
Dapat je e-mail tu, aku terus jer klik kat link tu.
Tanpa fikir panjang, terus je accept jadi fan dia.

Tu ada la muka-muka aku kenal yang jadi fan Farhad gaks. Hehe.

Masa bukak fesbuk dia tu.
Memang ada muka aku sorang je dalam tu.
Dalam hati.
Wah, aku yang pertama kah?

Sekali tu.
Rupa-rupanya memang aku yang pertama.
Wah wah wah.
Sangat bertuah.
Farhad pon dah umumkan dalam blog dia hediah apa aku dapat.
Yeay!
Thank you fren!


Aku nak bagitau kat seme orang apa hadiah aku dapat~ Lalala


Buat sesiapa yang tidak mengenali Farhad atau nama glamernye Wahdi itu.
Sila layari blog beliau http://stillwahdi.blogspot.com.

Farhad suka amik gambar.
Sume gambar-gambar yang dia amik, cantik-cantik.
Dia juga sangat kreatip.
Memang suka sangat dengan kerja dia masa kerja sama-sama dedolu.

Anyway.
Aku doakan ko berjaya dalam apa jua bidang yang ko ceburi.
Aku memang akan support semua kawan-kawan aku.
Tak kira siapa pun.
Setulus ikhlas hati ku ni.
Wah, ayat?

Coretan: Dan dan promote ek sebab dpt hadiah? LOL!

4 komentar:

suhanazainal 6:59 PM  

Congrats jal! Memule aku tgk farhad bukak fan page, rase cam pelik. Tapi beberapa minit lepas tu, baru terfikir yg mmg he deserves a fan page pun. Tapi ape2 pun, aku juge minat ngan hasil kreatif si farhad nih. Rase nak beli je artwork eiffel kaler purple tu. Mari sapot kawan2!

Kazaztan Team 11:10 PM  
This comment has been removed by the author.
Kazaztan Team 11:12 PM  

ko kan..laju je ye....ehehhehe..jeles nie dpt hadiah...

chuopa 12:46 PM  

tahniah jal... ko menang contest.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP