Kenapa bah, kau berubah?

>> 23 October, 2009

Kenapa bah?
Kenapa kau tukar kuah cili yang aku suka tu kepada kuah cili yang lain?
Kenapa?

Kau tau kan aku suka makan nasi kukus ayam berempah dengan cili itu?
Kenapa kau tukar dengan cili yang lainnnnn?

Aku keciwa.
Aku tak suka.
Aku benci kau tukar kuah cili pesen lain.
Aku nak kuah cili yang dulu jugak.

Kenapa la kau gatal nak tukar-tukar resepi?
Ko ingat ko tukar resepi, pelanggan ko tak larik?
Konon best ek tukar resepi?

Ish, benci lah.
Aku baru je promote sedap.
Tarik balik lah.

Bosan mode~

Coretan: Kenapa suka tukar?

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP