Backpack cum Friendly Harness

>> 02 November, 2009

Dedulu.
Masa shopping kat KLCC baju adikSyasya.
Mama nampak la menda alah ni kat rak-rak situ.

Uh.
Menarik nih.
Budak macam Syasya cam sesuai pakai menda ni.
Bukan Syasya jer kot.

Semua budak yang tak geti duduk diam setempat time berjalan-jalan elok sangat beli.
Semua budak yang mak bapak dia suka berjalan-jalan pon elok sangat beli.

Sangkut kat belakang, macam pakai beg. Dah memang dia beg. Kalau berjalan tempat sesak, pasang tali tu. Agak-agak Syasya nak lari jauh sket jer, tarik tali tu. Hehe.

Leh letak kain, botol susu, puting Syasya. Ooopss. dah besar isap puting lagi, Syasya?

Kalau tengok memang macam tah pape la sikit.
Pasang tali kat anak.
Tapi.
Lagi elok la daripada anak hilang?
Kan? Kan?

Harga?
RM49.90.
Sila la beli.
Apa la sangat RM49.90 nak dibandingkan jika anak hilang?

Selain KLCC.
Ada gak dijual di Manjaku.
Kedai barang-barang baby tu.
Cariklah.

Beg monyet pon ada.

Lembu pon ada.

Jadi.
Nanti mama belikan satu untuk Syasya yek.
Kalau beli skang pon, kita bukan nak jenjalan dah.
Kita dok umah jer pasni.
Jaga adik.
Lalalala.

Coretan: Omputih dah lama pakai ni.

2 komentar:

zamreen 11:48 AM  

baguih gak benda ni, hafiy tu sgt sukar dicontrol ditempat awam. klu gi mkn pulak, dia boleh nak panjat keluar dari krusi tu... payah tul!

Mysunshine Gift Shop 5:56 PM  

hi,
come Join Mysunshine Giveaway & RTAR Cloth Diaper Fund, dan anda berpeluang memenangi salah satu 'Bento Box Set' ^_^. Bekal makanan comel utk anak anda. Utk menyertai Mysunshine giveaway & cloth diaper fund for RTAR, layari
http://www.mysunshine2u.blogspot.com/

Tujuan giveaway nie adalah utk memperkenalkan Rumah Titian Ashraful Rohaniah kepada masyarakat. Sambil tuh membantu mana yg patut. RTAR ada 3 baby yg masih mengunakan diaper ini dpt menjimatkan kos bulan RTAR. http://rumahtar.blogspot.com/

zar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP