Ingatkan 2, rupanya 3?

>> 10 November, 2009

La.
Rupa-rupanya.
Nasi kukus ayam berempah feveret aku tu ada 3 kuah.
Mati-mati ingat dia tukar sambal dia tu.

Rupa-rupanya.
Ada 2 version.
Satu sambal cili api+cili masak yang aku suka tu.
Satu sambal ala-ala cam sambal nasik lemak.

Rupa-rupanya.
Sambal yang macam ala-ala nasik lemak yang aku tak suka tu untuk spesel request.
Kadang-kadang ada bangsa lain yang beli takmo pedas.
Derang mintak kuah tu.

Oooo.
Baru ku tahu.
Maka dengan itu.
Boleh la beli balik nasi kukus feveret tu.

Sumber diculik dari Hanieliza Blogspot. Pinjam gambar yek sebab macam sedap nih~

Apapun.
Aku tak suka dengan ketembelan pompuan jaga kedai nasi kukus tu.
Lembab tembel nak mampus.
Terhegeh-hegeh macam penagih.

Lepas ni.
Aku rasa...
Aku nak try la masak sendiri nasi kukus ayam berempah ni.
Bley ke?

Coretan: Ada pengukus kah? Hahaha.

3 komentar:

Mohd Riziqin Hill 10:40 AM  

astaga..
godaan sungguh rsnye~
hehe

Anonymous,  11:09 AM  

tetiba teringat nasi kukus ayam kat taman melati ..walla sedap!tapi kuar dia lain plak..:)-evyn-

Mysunshine Gift Shop 5:22 PM  

salam,
Mari sertai Mysunshine Giveaway & RTAR Cloth Diaper Fund, dan anda berpeluang memangi salah satu 'Bento Box Set' ^_^. Bekal makanan comel utk anak anda. Utk menyertai Mysunshine giveaway & cloth diaper fund for RTAR, layari
http://www.mysunshine2u.blogspot.com/

Tujuan giveaway nie adalah utk memperkenalkan Rumah Titian Ashraful Rohaniah kepada masyarakat. Sambil membantu RTAR menjimatkan kos membeli lampin dispo. RTAR mempunyai 3 baby yg masih mengunakan diaper, Ariana 3 bulan, Danial 1 1/2 tahun & Nanda 2 tahun. http://rumahtar.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP