Drumsticks

>> 28 December, 2009

Dah lama tak makan eskem Drumstick.
Memang suka makan eskem jenis macam ni.
Kalau Walls panggey Cornetto.
Nyam nyam! Lazatnye~

Drumstick ayam pon sedap.
Kalau beli KFC Chicky Meal ayam, mesti derang bagi bahagian drumstick.
Ye la kan.
Senang budak-budak nak makan.

Tapikan.
Sebenarnya.
Bukan nak citer pasal kedua-dua drumsticks di atas.
Tapi.
Nak citer pasal drumstick aku yang dah besar macam drumstick FaraFauzana.

Uwaaa!
Habis tak muat dah suar jeans aku.
Habis tak muat suar keje aku.

Sebaik kazen abahgirls ada bagi suar jeans Levi's dulu.
Dedulu tak bole pakai, sebab agak kurus sket.
Skang ni dah bole pakai, tapi tu pon aku muat selai jer?
Apakah?

Yeah!
Haruskah dilupakan terus drumstick eskem & drumstick ayam?

Coretan: Dah agak dah...

1 komentar:

rohamia 4:14 PM  

mau saya temankan kamu bersopping?..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP