Merah yang menawan

>> 29 December, 2009

Merah memang feveret kaler aku.

Akan tetapi.
Tak semua menda sesuai dengan warna merah.

Tu pasal walaupun aku suka & tergila-gilakan warna merah, tak banyak menda-menda yang aku ada menggunakan elemen merah.

Masa belek-belek katalog IKEA versi IKEA Celebrations.
Ternampak lak satu set pinggan mangkuk kaler merah yang cun.
Untuk orang yang suka merah cam aku memang cun la set pinggan ni.
Cam sangat cantik dan sesuai sekali berwarna merah.

Mug, Bowl, Plate & Deep Plate

Alamak.
Tetibe terberkenan ler pulak.
Macam nak kena masukkan dalam wishlist kat tepi tu.

Ooopss.
Yang set Corelle pon tak dapat lagi. Nak tambah set ni pulak.
Egegege.

Jom kita kira bajet untuk mendapatkan set LJUVLIG Ikea berwarna merah ini:

Mug: RM4.90/each x 6 = RM29.40
Bowl: RM4.90/each x 6 = RM29.40
Plate: RM11.90/each x 6 = 71.40
Deep Plate: RM9.90/each x 6 = RM59.40

Total 1 set = RM189.60

Coretan: Teringat pinggan dulu-dulu kaler coklat yang orang guna time kenduri.

1 komentar:

i.z.m.a 12:15 PM  

nak kirim ke??? boleh je belikan, hehe :D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP