Kek Powerpuff Girls Syasya

>> 20 January, 2010

Dah banyak kali Syasya mintak mama kek Powerpuff Girls (PPG).
Ni semua sejak-menjak besday Qaseh aritu.

Aritu mama penah cakap nak belikan Syasya kek.
Mama pon beli la seketul (satu slice) kek Secret Recipe.
Tapi akhirnya.
Syasya kecewa.
Menangis-nangis kata nak kek PPG.

Hello Syasya.
Tau tak kek PPG tu takde jual satu slice.
Nak beli kena beli sebijik.
Kena tempah 2-3 hari.
Baru boleh dapat.

Nak beli makan sesaja, tak kuasa mama nak beli.
Macam ler Syasya nak makan sangat kek tu.
(Alasan mama takmo kuar duit sebenarnya...)

Sesungguhnya.
Syasya hanya seorang budak kecik.
Mana dia paham.
Yang dia tau, dia nak kek PPG jugak.
Siap dengan lilin sekali.
Apakah?

Cupcakes pengganti cake SR. Huahua.

Akhirnya.
Mama dapat mendapat satu idea.
Tempah cupcakes gambar PPG.
Abis citer.

Gembira sampai bedak kat idong pon tak perasan. Sebaik Syasya tak ingat pasal lilin. Hehe.

Tetibe minat PPG lak Syasya ni. Tak paham mama.

Ok Syasya.
Sila makan kek-kek itu.
Jangan sebok nak mintak kek PPG lagi tau.

Coretan: Alamak, besday Syasya is coming soon.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP