Aku, Dia, Mereka & Blog

>> 13 February, 2010

Scene 1:

Baru nak start intebiu calon pekerja utk team.
Dah bagi salam & ajak duduk...
Tetibe calon tu tanya,"Ada blog kan? Jellyna?"
Tetibe terkejut sambil jawab,"Err, a'ah ada..Penah baca blog saya ke?"
Calon tu jawab,"Takde, saja search nama U, kuar blog tu."
Aku pon jawab,"Ooo, ok."
Dalam hati berkata,
Ish, sebaik aku tak tulis bukan-bukan dalam blog.

Scene 2:
Abahgirls punye citer.
Tetibe ada orang komen kat blog dia.
Nick ape ntah tak ingat.
Tapi, orang tu komen kata dia jiran sebelah umah.
Ish, alamak, malu plak jiran sebelah umah baca blog kita...
Lagi sekali.
Hish, sebaik tak tulis yang bukan-bukan dalam blog.

Scene 3:
Kat sepital Kajang melawat kazen abahgirls eksiden patah kaki.
Jumpa la sedara mara abahgirls kat situ.
Salah sorangnye berkata, "Ha, baru la jumpa orang nye (Muya), selalu tengok gambar dalam blog jer".
Lagi kedua kali.
Huish! Sebaik tak tulis yang bukan-bukan dalam blog.

Moral of the story:
Jangan la tulis yang bukan-bukan dalam blog.
Sape-sape je kat dlm dunia ni bole baca blog kita.
Sama ada kenal atau tak kenal.
Dari blog je pun orang bole kenal kita cemana.

Maka.
Pastikan anda sedang waras semasa menaip entry blog.

Hehe.

Coretan: Entry tiada gambar.

1 komentar:

suhanazainal 9:33 AM  

bile pikir mende2 camni, selalu rase nak tutup blog. huhu....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP