Kisah A&W

>> 18 February, 2010

Tempat kejadian: A&W Petronas tepi Tesco Klang

.................

Tahun 2005
Aku: Saya nak waffle 1. Extra syrup yek.
Cashier A&W: Kalau nak extra syrup kena bayar lebih (dengan nada poyo & sambil buat muka eksyen).
Aku: ....
Dalam hati terasa sangat bengang sebab cashier tu perasan macam A&W tu kedai bapak dia, aku nak mintak extra syrup sket pon tak bole. Macam la luak banyak kalau bagi aku extra syrup.
Eh, ntah ntah memang kedai bapak dia kan?

Lepas tu, aku memang dah tak menjejakkan kaki ke A&W tu dah. Tanda protes...

Sedapnye waffle A&W..with EXTRA syrup. Ngeh3x.

.................

Tahun 2010

Tiba-tiba...
Terpegi plak kat A&W yang aku banned tu.

Syasya makan ayam drumstick seketul.
Makan punya makan, tetibe drumstick tu terjatuh ke lantai sebelum sempat Syasya abiskan.
Errkk.
Dalam hati mama agak kecewa, sebab ingat nak abiskan ayam Syasya tu (sebab Syasya memang kompem tak abis).
Huhu.

Tiba-tiba, datang sorang staf A&W tu letak seketul drumstick baru depan Syasya.
Aku: Eh? Boleh ke ni?
Staf A&W: Ala takpe...
Aku: Maceyyyy...
Syasya pon sambung makan semula.
Dan tak abis.
Dan mama pon abiskan drumstick Syasya tu.
Haha. Seperti yang dirancang.

Abahgirls kata A&W tu nak buat baik semula kat mamagirls atas sebab kes 2005 dulu tu.
Tu pasal dapat drumstick seketul sebagai ganti.
Haha.
Takde maknanye.

Apapun.
Time kasih kat adik yang gantikan ayam drumstick Syasya tu.

Root beer float memang sedap, tapi aku memang tak berapa minat float.

Coretan: Lamanye tak pegi area situ.

2 komentar:

mrs.ecam 9:53 AM  

wow...i loike root beer...dh lme x minum...halamak tigin...tigin....

Mohd Riziqin Hill 10:36 PM  

tibe² terasa nk ulangi perbuatan mkn & minum air rutbeer float di a&w lepas smyg jumaat bersama Zedd & Syafiq (bkn nama tipu) ;p

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP