Demam FEMININ melanda

>> 18 March, 2010

Semua Hotel Mania punya pasal.
Sejak tertonton Hotel Mania minggu lepas, tetibe teringat balik kat Feminin.
Minat giler dulu dengan Feminin.

Ye. Tau ada yang tak suka Feminin dulu.
Aku pun memula ala-ala anti dengan derang.
Tapi lelama aku macam terminat lak dengan kumpulan budak pompuan suara mcm budak kecik lagi sengau ni. (Sedap lagi suara aku agaknye kalau nyanyi?)

Maka.
Bermulalah keminatan terhadap Feminin...

Aku ada album ni dulu. Tapi dubbing jer, takde duit nak beli kaset original.
Seksi gak kan derang ni, pakai baju nampak perut?




Dulu aku pon ada rekod Feminin time Muzik-muzik ni.
Pastu hari-hari lepas balik sekolah, aku tiru dance steps derang.
Gile aku hapal seme steps derang menari nih.
Huhu.

Album ni aku takde, apesal ntah. (Kata minat tapi takde koleksi?)

Masa Feminin potong rambut pendek camni.
Aku pon ikut potong pendek gak.
Gile minat ek?

Album ni pun aku tarak. Ler. Satu je album aku ada rupanye?

Masa album ni Feminin nye keglameran dah mula pudar.
Aku pon dah tak berapa minat ngan derang.
Lagu pun dah tak banyak yang sedap.
Lagu derang dalam album ni aku rekod mana yg sedap jer..

Skang ni aku dah berjaya donlod ketiga-tiga album Feminin ni.
Syiok lak dapat layan lagu lama.
Mengimbau memori zaman sekolah-sekolah dulu.

Coretan: Teringat As Feminin dalam Sehati Berdansa. Boleh jadi mcm gitu ek skang? Hehe.

4 komentar:

Ejamaria 4:14 PM  

hehehe... jauh beza kan As dulu ngan skrg...

Mohd Riziqin Hill 4:29 PM  

tertonton ker sengaja tunggu nk tgk? hahaha~

.:mUnies:. 8:49 PM  

huhu..syiok2..muni pon dulu kalu nk gnting rambut mesti ckp mcm feminin..

jellyna 7:16 AM  

maria, mmg jauhhhh gile berbeza As dulu dengan As sekarang. huhu

reez, hahaha, sengaja la jugak~ LOL

muni, kan? kan?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP