Halimah Jongang, Fatimah Juling

>> 08 March, 2010


Dulu first time tengok citer Halimah Jongang, terasa citer ni best.
Kelakar, lagu pon lawak.
Sampai abahgirls pun asik nyanyi lagu tu 24 jam.
Siap tukar lirik bagai.

Lepas tu.
Wujud lak Halimah Jongang the Series.
Tapi tak berapa nak layan sangat.
Macam tak semenarik versi telemovie tu.

Skang ni pulak.
Ada iklan kat tv akan kuar citer Fatimah Juling lak.
Pompuan cantik tapi matanye juling.

Aik?
Apesal macam banyak lak citer ejek-ejek orang ni yek?

Rasanye kalau citer Halimah Jongang dulu ok la.
Last sekali ada pengajaran, Halimah tu dari hantu bertukar jadi ratu (dialog sape nama ntah, tak ingat)

Kesian gak la kan kalau memang betul-betul ada orang nama dia Halimah dan gigi dia jongang.
Ape perasaan dia yek?
Aku pun penah ada kawan yang namanye Fatimah dan matanye juling.
Apa perasan dia tengok citer Fatimah Juling tu yek?

Halimah Jongang & Fatimah Juling adalah terbitan A.Aida Production.
Maka, pada aku, A.Aida ni kira suka mengejek orang gak la.

Dah dah ler tu buat citer ejek-ejek orang.
Kalau sekali mungkin la ok.
Tapi kalau dah selalu, macam melampau lak.

Rasanya ramai gak yang dah komen pasal produksi citer-citer ni.
Pendapat memasing la kan.
Ada yang anggap suka-suka jer.
Ada yang anggap terlebih sudah!

Tu je lah.
Sekian, terima kasih.

Coretan: Wat la citer yang memberi perangsang sket.

3 komentar:

Mohd Riziqin Hill 7:09 PM  

besela..
cite gitu kan feberet org kita selain dari cite seram yg tak brape seram tu..
buang masa..

Jogger 4:52 PM  

hahah aku x tgk... x tau jln citer dia... tp aku pun maybe rasa tersinggung... sbb x suma org jongang jd ratu... dlm drama ok arr

jellyna 8:34 AM  

kalau dibiarkan, esok-esok adalah pulak gayah kengkang, aminah sengau, dll...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP