Handbag MERAH

>> 21 March, 2010

My peberet kaler is red.
Tapi tak banyak pon barang sendiri kaler merah.
Jam tangan kulit kaler merah, selai baju kaler merah, seketul kapet umah kaler merah, Poang Ikea kaler merah.

Susah la nak carik barang kaler merah yg cantik.
Eh.
Tapi aritu masa Gong Xi Fa Cai banyak giler tau baju merah cantik-cantik.
Duit jer yang tak cantik time itu.
Huhu.

Tapikan.
Tetibe terasa macam nak henbeg kaler merah.
Tak penah langsung ada henbeg kaler merah.

Eh, ketinggalan zamankah? 2009? Ah nasib la.
Aku nak itu, aku nak itu. Aku nak jugak. Aku nak jugak.


Tetibe teringat katun Hikayat Sang Kancil dan Monyet.




Ah. Pedulik la.
Aku nak jugak.
Hehe.

Rachel Bilson

Victoria Beckham

Kate Moss

Jessica Simpson

Cantik kan henbeg merah?
Hmmm....

Coretan: Harap-harap lebih berhati-hati kali ini. Henbeg kan kena curik aritu...

2 komentar:

Lizamurni Lokman 8:42 AM  

jal,

k liza mmg minat kaler merah ni, rasanya awak pun tau kot ek...tapi kan hbag merah mmg menawan giler tau...k liza ada seketul, pastu ada sandal scholl kaler merah gak...kalau pakai semua sekaligus mmg org dok pandang kasut jer la...hihihi....anyway, semoga tercapai hasrat awak nakkan hbag merah yg gorgeous tu....

jellyna 12:55 PM  

ye kak liza, kita berdua kan memang minat merah..sandal scholl merah? alamak, tetibe nak kasut merah lak ni, camna?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP