Waa Wee Slurpeee

>> 23 March, 2010

Masa pegi kelinik bawak Muya & Syasya wiken aritu.
Singgah 7e tepi kelinik tu konon nak beli ayer eteh (sebutan airteh versi Syasya).

Tetibe ternampak Slurpee kaler merah kat mesin.
Alamak.
Tetibe rasa nak minum Slurpee.

Bukan Slurpee sebenar...

Dah lama betol tak minum Slurpee.
Lama giler tersangat lama lah.
Betul punya lama lah sampai lupa rasa Slurpee macam mana.

Tapi.
Sebaik tak lupa lagi cemana cara nak beli Slurpee.
Huhu.

Punye la lama sampai baru tau cawan Slurpee tu dah jernih.
Bukan kaler putih lagi.
Ish ish. Bile tukar tu?

Hmmm.
Sebenarnya skang ni tengah haus.
Tu yang tetibe tingat Slurpee tuh.
Kan best 7e depan umah.

Nak Slurpee....
Apa nama Slurpee kaler merah tu yek?

Coretan: Ooo, ada contest Slurpee ye?

2 komentar:

Soulie 11:09 PM  

handbag merah, slurpee pon nak merah juger! hahaha

jellyna 8:02 AM  

hahaha, saiko jer..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP