Gadget baru

>> 15 April, 2010

Eiii.
Makin lama makin bertambah lak gadget yang aku BERANGAN nak beli.
BERANGAN jer ok. BERANGAN...

Eiii.
Bile la nak dapat duit banyak yang jatuh dari langit ni?
Boleh aku joli sakan, beli seme gadget yang aku nak kat dalam wishlist tepi tu.
BERANGAN.

Eiii.
Nampaknya.
Gadget terbaru ni akan mengatasi priority kesemua jenis wishlist gadget aku.
(Yang entah bile tawun aku nak dapat)

Dulu, aku konon setkan priority kat si dia ni...

Oh Blackie. Orang lain dah melambak ada. Aku gak yang tak dapat-dapat.

Eh.
Aku takde la BERANGAN nak beli yang lens dia panjang berjela macam paparazzi ni.
Aku BERANGAN nak beli yang standard ala-ala dapat gambar cantik sikit daripada camera cap ayam aku skang ni.
Yang biasa-biasa untuk amatur je dah ler...

Tapi.
Tu lah.
Nampaknye terpaksa ketepikan niat nak beli si dia kat atas tu.
Demi mencapai hajat nak beli gadget terbaru yang lain.

Hmmm.
Bencilah perasaan macam ni. *Poyo.

Coretan: Teka ler.

1 komentar:

suhanazainal 7:17 AM  

bukan kamera yg menentukan kecantikan gambar, tapi sentuhan photographer tu yg penting. but of course, a good camera helps a lot! (luahan orang yg tak mampu nak beli dslr jugak)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP