Translate?

>> 18 April, 2010

Hebat betul la teknologi zaman sekarang.

Bukak jer website mana-mana.
Kalau rasa tak paham.
Pastu rasa nak translate.
Silakan.

Sebelum translate dia tanya kita dulu.
Macam kat bawah ni (dalam kotak kaler itam tu):

Klik gambar untuk penglihatan lebih jelas.

Lepas dah translate, dia bgtau lagi sekali page kita tu dah ditranslated (dalam kotak kaler itam tu):

Klik gambar untuk penglihatan lebih jelas.

Nak tau apa yang diberjaya ditranslatekan?


Ni ha yang ditranslatenye.


"Design bole tahan" = "Design can get hold."

Apakah maksud?
Akakaka.

Klako klako.

Coretan: Saya tak terel English.

1 komentar:

chuopa 1:49 PM  

tergelak giler aku baca. such as sgt pls.....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP