Freddy Krueger 2010

>> 16 May, 2010


Dulu masa kekecik tengok citer ni macam takut sangat.
Lepas tengok citer ni, ada la macam takut-takut nak tido lepas tu.
Takut jumpa Freddy Krueger.

Bila dah besar-besar tengok citer ni.
Langsung dah tak takut dah.
Terkejut-kejut je ade la.

Hmm.
Ke memang citer dulu memang seram?
Ke memang citer skang memang dah tak seram?

Entah.

Yang penting, akak tak tengok wayang citer ni.
Asben akak donlod jer via internet.
Hehehe.

(Padahal, bukan tengok full pon citer ni tadi, tido je lebih. Tapi sebok nak citer.)

Coretan: Tiada wayang sehingga Muya layak dibawa masuk ke dalam wayang.

1 komentar:

suez 12:22 AM  

betul2. budak2 zaman 80-90an memang ditakut2kan ngan freddy kruger ni. memang takot gile. tapi sekarang, bile tengok freddy kruger, macam kelakar je.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP