Hobi baru akak

>> 07 May, 2010

Skang ni akak ada hobi baru.
Sejak menjak ada gadget baru ni.
Rajin lak test skill.

Jangan poyo memula dah la ek.
Jangan hangat-hangat taik gajah lak.

Kang berabuk gadget tu tak bersentuh.
Ada la nanti orang membebel.
Baik rajinkan diri.
Cair taik telinga kang.

Sarung bantal jait sendiri ni. Bangga, bangga.
Motif bantal kat tepi kusi meja makan?
Biasalah, umah kecik. Tido pon merata-rata.


Memula dapat gadget baru aritu.
Akak try wat sarung bantal untuk 2 bijik bantal.
Yeay!

Terasa bangga lak tido pakai bantal yang disarung dengan sarung bantal yang dijahit sendiri.
Rasa macam nak buat sarung bantal banyak-banyak lak.

Coretan: Gile tengok kain.

3 komentar:

Mak Ton 5:19 PM  

aku baru berangan utk mendpt kan gadjet tersebut....
tp takut hangat2 tahik ayam plak...

idashah 12:11 AM  

wah jal..welkam tu the club...aku tgh berangan nak beli mesin jahit tepi plak..

nonie 10:00 AM  

ko mengingatkan aku pada mesin jahit yg MIL aku bagi yg lengkap dengan blh jahit bunga bagai yg masih tido dlm study room aku... hmmm bilala aku nak capture hobi cam ko, gadgetnya dah ada... iskla...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP