Menang Baucer Macam Menang Nombor Ekor

>> 12 May, 2010

Abahgirls: BluInc tu ape?
Aku: Magazine company. Nape?
Abahgirls: Ada surat dari BluInc.
Aku: Hah! Ye ke? Alamak, ni mesti surat menang pape nih! Bak sini nak tengok.
Dengan rakusnye membuka sampul surat untuk tengok isi dalam.

Surat kemenangan

Yeay!
Giler best menang hadiah yang berharga RM275.
Diulang.
RM275.

Terasa kembang setaman.
Tak sangka lak boleh menang.
Lama dah aku anta kertas-kertas tu.
Januari 2010.
Bulan Mei 2010 baru tau menang ke tak.

Yeah!
Ni la mendanye yang dimenangi oleh saye.
Lalalalala.

Gateneau Melatogenine Futur Plus Anti Wrinkle Radiance Mask worth RM275

Gatineau Melatogenine Futur Plus Anti-Wrinkle Radiance Mask contains specific ingredients for instant and long term radiance for your skin so you look younger for longer.

Years of research and development have gone in to creating Gatineau Melatogenine Futur Plus, containing some of the most advanced technology and research in anti aging skincare.

The mouth-watering ‘whipped’ cream texture of this advanced face mask, delivers an intense sensation of sensual delight and well-being. When applied, it leaves a wonderfully satin-soft ‘protective cocoon’ finish on the skin. Enriched with wrinkle-filling ingredients such as collagen and the exclusive youthful radiance molecule Mélatogénine™, it has been formulated to rapidly smooth out the appearance of fine lines and wrinkles.

Directions of use

  • Apply liberally to cleansed face and eye contour.
  • For an express treatment, leave on for 10 minutes, then rinse off.
  • For a more intensive treatment, apply the mask in the evening in a thin layer and leave on overnight.
  • Use 2 to 3 times a week.
Eh jap.
Aku dah boleh pakai ke menda-menda anti-wrinkle ni ek?
(Bajet umur masih muda, muka lom ada kedut-kedut...)

Rasanye boleh kot.
Tak kisah la kan.
Kalau tak sesuai sok, aku kasik la mak aku.

Thank you FEMALE mag! Thank you BluInc!

Coretan: Ni yang rasa nak masuk contest lain nih.

1 komentar:

suez 1:07 AM  

aku rase ko kene create satu lagi contest. saper berjaya sebut nama produk tu dengan betul, dia dapat adiah. tergeliat lidah aku weh!
ps: congrats.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP