RETRO kah aku?

>> 03 May, 2010

Ramai kata aku suka stail Retro.
Ramai kata aku suka pakai baju corak Retro.

Sungguh cun blouse itu, sangat menarik minat akak.

Ye.
Memang pon.
Saya memang suka Retro...

Suka fesyen Retro.
Suka lagu Retro.
Sebaik umur bukan Retro.

Tetibe rasa macam nak search Retro fashion ni cemana sebenar-benarnya.
Retro kah aku?

Ni yang dijumpai kat laman sesawang ni:


Fashion Retro #1
Komen: Aku memang penah ada baju corak macam ni dulu-dulu. Blouse warna biru.


Fashion Retro #2
Komen: Ni pon aku penah ada blouse style corak kat leher macam tu. Blouse warna cekelat.



Fashion Retro #3
Komen: Baju belang aku memang melambak. Maka?


Dan saya juga memang suka mendengar lagu Retro.
Kalau omputih Bee Gees & Chicago.
Kalau melayu Flybaits.

Sker lagu derang...

Maka.
Aku memang Retro

Coretan: Menari cocok langit. I loikee!

4 komentar:

Kazaztan Team 3:10 PM  

bila nak buat party cocok langit

jijah,  3:22 PM  

cuba ko potong rambut ala model tu

suez 4:51 PM  

retro la cool.

rohamia 8:20 AM  

mmg cantek2 baju retro...ko buat aku pn nk layan baju2 retro lg dan lg...abisla x buat kojo

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP