Selamat Hari Guru Housemate

>> 16 May, 2010

Entri ini khas untuk housemate saya.
Sebab housemate saya ialah seorang cikgu.

Tetibe tak sangka saya serumah dengan seorang cikgu.
Macam tak percaya je housemate saya tu cikgu.
Tak sangka dia boleh jadi cikgu.
Dulu masa saya kenal dia, dia bukan seorang cikgu.

Saya pulak apply cikgu beberapa kali.
Asik tak dapat.
Agaknye memang saya tak layak jadi cikgu.

Hmm... Apesal ek saya nak jadi cikgu?

Apa-apa pun.
Kepada housemate, jadilah cikgu yang baik hati, ikhlas, dan apa-apa yang sepatutnya ada pada ciri-ciri seorang guru.
Pastu cuba la jadi cikgu yang hebat supaya boleh naik pangkat sampai jadi Pengetua.
Boleh la saya menumpang title 'Bini Pengetua'.

Haha.
Ape ko merepek ni labu?

Oklah.

Selamat Hari Guru!

Coretan: Salute kat cikgu yang boleh keje kat tmpt takde ekon.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP