Swarovski

>> 23 May, 2010

Memula ingat nama orang Russia mana ntah.
Rupa-rupanye nama batu atau lebih tepat lagi kristal.
Diambil sempena nama founder company tu, Encik Daniel Swarovski.
Eceh, macam kenal je aku ek?

Takde ape nak citer pon.
Sejak kebelakangan ni asik ternampak perkataan Swarovski kat merata-rata tempat.
Espeseli swarovski kat tudung.
Rasa terpanggil lak nak cari tudung swarovski.
(Ni kes baru lepas skodeng tudung la ni, kwang3x)

Jadi, ni lah contoh tudung yang guna kristal swarovski. Ooo..selalu nampak..

Tengah menggoogle, nampak lak gambar Zahnita ni.
Cun jer tengok dia pakai tudung gini.
Ye la kan.
Dah dia memang cun. Pakai pape pon cun ler.
Aku lak kalau pakai, macam ....

Eh, baju dia cun la wei. Nak tempah la. *Tetibe~

Pastu, menggoogle lagik.
Jumpa lak gambar ni.
Tengok model tu pakai tudung.
Apesal elok jer?
Kalau aku pakai mesti ganjil.
Mesti orang tengok aku semacam.
(Tak sedar diri la tu)

Tingin lak nak pakai menda-menda yang ada dlm gambar ni.

Oit.
Tadi kata nak citer pasal Swarovski.
Ni ape cer lak ni?

Coretan: Suka terbabas.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP