Trend orang pegi Gym

>> 04 May, 2010

Sejak-sejak ada rancangan Biggest Loser.
Macam trend lak orang pegi gym, nak kuruskan badan.
Tapi ok per.
Kuruskan badan secara sihat.
Saya sokong.

Nampaknye.
Abah bebudak pompuan pon dah terjebak gak dengan dunia gym.
Bak katanya:"Tunggulah lagi 2 bulan, kurus macam Fahrin Ahmad!"
Apakah? Begitu perasan?

Glamer gak gym ni di sekitar kawasan yang sewaktu dengannya.

Maka. Skang ni.
Abah bebudak pompuan tu dah register gym kat gambar atas tu.
Nak pegi Fitness First jauh ler plak.
Dapat pegi gym dedekat umah pon jadilah.

Alamak, aku teruja gak la.

Weighlifting anyone?

Treadmill itu...

Ni bilik ape ek? Bilik bersenam guna bola getah tu ek?

Alamak ai.
Terasa macam nak join ler gak.
Tapi takde masa nak pegi.

Hmmm...
Tunggu abah bebudak pompuan tu dah jadi FA. (Haha, wait n see)
Pastu baru boleh.
Bley ke?

*Kesemua gambar cilok kat fesbuk kakigym.


Coretan: Hampir-hampir nak join Fitness First.

2 komentar:

Mak Ton 4:48 PM  

camner nk g ek...?
anak2 sapa nk jaga ek..?? huhu...
aku pun teruja nengok la...

abahgirls,  8:14 PM  

alamak...
cam x bole je 2 bulan...
4 bulan bleh?? hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP