Cukuplah 2 minggu

>> 17 July, 2010

Ayo.
Cukuplah 2 minggu blog ni bersawang.
Sian betul kat dia..
Tuan dia bz bebeno gamaknye ek?
Ke sebab tuan dia dah ada blog lain?
Maka dengan itu tuan dia hilang fokus?

Hmmm...
Tuan dia pon taktau nak jawab.
Tapi kalau ada masa memang tuan dia nak update blog ni.
Lagipun tadi, laki tuan blog ni mengutuk blog orang lain.
Laki tuan blog kata,"Ish, baik takde blog kalau tak apdet."

Alamak.
Tetibe tuan blog ni terasa.
Cukuplah 2 minggu jer.
Pasni nak apdet blog balik lah.

Inilah sebabnya tuan blog busy...

mamajelly: Kalau ada duit lebih beli la majalah WANITA Ogos 2010. Leh tengok gambar anak-anak tuan blog masuk magazine. :D

1 komentar:

Soulie 6:14 PM  

Wahhh congrats! Besnyer Syasya ngan Muya jadik model hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP