Teringin nak masak ujung minggu

>> 22 October, 2010

Tok! Tok!
Ada orang kat rumah tak?
Nampak macam tuan rumah lama tak singgah rumah merah ni.

Bulan raya yang lepas.
Tiap-tiap minggu tak lekat kat umah.
Asik pegi makan jer kat umah orang.
Time kasih yang sudi jemput.
Dah lama saya tak merasa masak kat umah time ujung minggu.
Alasan la sangat.

Ingatkan bila raya dah abis.
Kira boleh rileks la dok umah.
Masak untuk kuarga.
(Konon je la kan, pura-pura rajin la konon)

Tapi tak rupanye.
Ramai yang tak kasi saya masak ujung minggu.
Alasan lagi sekali.

Maka.
Memang tiap-tiap minggulah saya tak masak sekarang ni.
Sebab saya dan kuarga makan kat rumah orang.
Hehehe.

Ni aktiviti kitaorg Ahad lepas - Lawatan sambil belajar
(Time ni tak makan kat umah orang, makan kat kedai)


0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP