Blackie

>> 01 November, 2010

Blackie ni gadget terbaru saya.

Saya beli Blackie sebelum raya hari tu.
Saya memang dah lama nak beli Blackie.
Rasanya ada la makan tahun gak kot saya letak Blackie dalm wishlist kat sebelah tu.

Tapi tu la.
Kadang-kadang ada menda lain yang lagi penting.
Maka hajat nak beli Blackie selalu la kena tunda.
Tak kisah la. Tu citer dulu.
Skang dah ada Blackie.
Murah jer Blackie saya.
Termurah di pasaran.


Ooo. Patut la murah.
Sebab model ni dah discontinue.
Ganti dengan model D3100 plak.
Kira time aku beli tu, dah diambang nak pupus.
Tak kisah ler.
Yang penting gambar Syasya dengan Muya tak kelabu asap lagi.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP