Faux Fashion

>> 02 November, 2010


Masa tengok ANTM Cycle 14 Episode 5.

Derang wat photoshoot 'Faux Fashion'
Sebelum photoshoot tu, Mr J ada bagitau.
"Jenayah fesyen yang paling besar ialah membeli barangan tiruan. Designer penat mendesign, pastu pengeluaran barangan tiruan menyebabkan fesyen industri kerugian 9.2 billion setahun. Yang juga menyebabkan ramai yang kehilangan pekerjaan."

Hmmm...
Macam biasa jer fenomena membeli barangan tiruan ni kat mana-mana.
Nak beli yang original mahal sangat.
Maka.
Orang beli la yang tiruan.

Macam aku ni.
Yang tiruan pun tak mampu nak beli. (Tiruan gred AAA++)
Yang original lagi ler jangan harap.

Tapi.
Tak dinafikan aku memang minat.
Tipu kalau cakap aku tak minat barang-barang branded macam LV, CD, Chanel, Prada, Gucci, bla bla bla.
Cuma duit jer yang jadi penghalang.

Tengok lah nanti.
Mana tau satu hari nanti ada duit jatuh dari langit.
Aku akan pegi shopping semua menda mahal-mahal ni nanti.
(Tak abis-abis berangan...)

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP