Penjagaan kulit oleh OLAY

>> 21 November, 2010

Bukak fesbuk nampak iklan OLAY.
Bukak blog pon nampak iklan OLAY.
Promosi habis-habisan nampaknya?

Iklan yang asik kuar tu iklan REGENERIST by OLAY.
Ala, bekas yang warna merah tu.
Oleh sebab aku suka merah.
Jadi, warna bekas tu menarik minat aku nak klik?
Sungguh tak logik lah alasan ini.
Tapi memang aku klik.

Cantikkan bekas yang berwarna merah ini?

Jap study jap apa ke menda nye REGENERIST ni.
Oooo.
Ianya produk 'anti-ageing', atau nama melayu 'anti-penuaan'.

Ayoyo.
Jap pk jap ye.
Aku dah masuk kategori muka orang yang kena pakai produk 'anti-ageing' kah?

Hmmm.
Camne ni?
Tetibe rasa macam tak reti lak nak pilih skincare yang terbaik.
Sebab rasa macam masih muda jer nak pakai produk yang 'anti-ageing'.
Akan tetapi.
Masih muda kah aku?
Lalala...

**Memang tengah nak carik produk skincare yang sesuai.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP